کربلایی سید علی صفاتی

کربلایی سید علی صفاتی
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

روضه / کربلایی مجتبی ابراهیم زاده

زمینه / کربلایی مجتبی ابراهیم زاده – یادمه روزای اضطراب ، سوزوند دلم رو رباب

شور /کربلایی مجتبی ابراهیم زاده – لیلایی و انا مجنون ، دریایی و انا مجنون ، انت مولا و انا العبد ، آقایی و انا مجنون

مدح / کربلایی سید علی صفاتی – پدرم یاد من داد حسینی باشم ، نوکرش باشم و پا بست اباعبدالله

واحد / کربلایی سید علی صفاتی – عالمی ماتم سرا شد ، فاطمه صاحب عزا شد ، باقر آل پیمبر ، گشته زهر جفا شد

واحد / کربلایی سید علی صفاتی – از صدقه سر تو عزت گرفتم ، هرچی که خواستم از این هیئت گرفتم

واحد / کربلایی مجتبی ابراهیم زاده – حرف حرف دو بیتیم تشنه است ، در عزل های من عطش پیداست

تک / کربلایی مجتبی ابراهیم زاده – وجودی من وجودکه اباعبدالله ، سجودی من سجودک ابا عبدالله

شور / کربلایی مجتبی ابراهیم زاده – کی میتونه غیر از تو مرهم غم ها باشه ، کی میتونه غیر از تو این همه آقا باشه

ذکر امیرالمومنین (علیه السلام) / کربلایی مجتبی ابراهیم زاده

مدح حضرت علی (علیه السلام) / کربلایی مجتبی ابراهیم زاده – کعبه با نام علی همواره غوغا می کند


خادم الحسین(ع)

نظرات  (۱)

سلام لطفا برنامه های محرم آقای صفاتی رو اطلاع رسانی کنید ممنون.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی