کربلایی سید علی صفاتی

کربلایی سید علی صفاتی
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات



خادم الحسین(ع)

نظرات  (۷)

۱۵ اسفند ۹۲ ، ۱۷:۲۰ محمد مرادی
سلام.
فایل های صوتی جلسه استقبال از فاطمیه کربلایی سید علی صفاتی در سایت هیئت روضه العباس(علیه السلام) قرار گرفت.(www.amireharam.ir)
التماس دعا-یا علی
سلام سید دفعه پیش هم کنار حاج مهدی خیلی خوب خوندن من عاشق سید هستم و سعی می کنم تمتم مجالسش رو برم.
حاج مهدی اکبری عشق هستی
۰۴ اسفند ۹۲ ، ۰۹:۳۴ آغازشروع جلسات عزاداران حیدریون بیرجند

سخنران:حجت الاسلام والمسلمین جلالی

مداحان:کربلایی عباس سروری.کربلایی مجید کادری.کربلایی مجتبی سروری

  مکان:هرهفته دوشنبه شب ها.جنب چراغ راهنمای چهارراه جوادیه.حیدریون بیرجند

۰۲ اسفند ۹۲ ، ۲۰:۴۰ عاشق حاج مهدی
وای که دلم برا صدای حاجی می تپه
دمتون گرم عشق است حاج مهدی
سلام واقعا دلم برا مجلس حاج مهدی اکبری تنگ شده بود بی صبرانه منتظر این جلسه هستم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی