کربلایی سید علی صفاتی

کربلایی سید علی صفاتی
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

شور-سینه زنان زینب.....کربلایی سید علی صفاتی(زیبا)

شور مدافعان حرم-من شدم نوکر زینب........کربلایی سید علی صفاتی

شور-هرکسی توروضست در امانه....کربلایی سید علی صفاتی(زیبا)

شور-سرزده باز دلم تا حرمت پرزده.....کربلایی سید علی صفاتی(زیبا)

شور-تلاطم دریا یه عالمه رویا...کربلایی سید علی صفاتی(زیبا)

شور-آرزومه یه زیارت توی شبهای.....کربلایی سید علی صفاتی(زیبا)

شور-گریه می کنم،سینه می زنم....-کربلایی سید علی صفاتی(بسیار زیبا)

شور-ماه همه محتاج غم زینبیم....-کربلایی سید علی صفاتی(زیبا-مدافعان حرم)

شور و لطمه زنی-تا که از عشق حسین نغمه دل....-کربلایی سید علی صفاتی(بسیار زیبا)

شور: سید علی صفاتی - تا عمر دارم از غمت میسوزم(بسیار زیبا)

شور-سید علی صفاتی(زیبا)

شور لطمه زنی-سید علی صفاتی(زیبا)

شور-کربلا می خوام.....سید علی صفاتی(بسیار زیبا)

شور - هرکس که عبد مولاست

شور-شیر مادرت حلالت سینه زن...-صفاتی(زیبا)

شور-ارباب بسه دوری...کربلایی سید علی صفاتی(زیبا)

شور-باز امشب تو سرم حال و هوای عشقه...کربلایی سید علی صفاتی(زیبا)
شور-حسین وای وای....کربلایی سید علی صفاتی(خیلی زیبا)

شور-اونکه امیره و دنیا بیچارشن...-کربلایی سید علی صفاتی(زیبا)

شور-اونکه به ما بها....-کربلایی سید علی صفاتی(زیبا)

شور-میخوام که با یه گوشه نگات بیتابم کنی..-کربلایی سید علی صفاتی(فوق العاده زیبا)

شور-پناه حرم....-کربلایی سید علی صفاتی(زیبا)
شور-ابلفضلیا مدیون ابلفضلن....کربلایی سید علی صفاتی(بسیار زیبا)
شور-من دیوانه ام امشب....کربلایی سید علی صفاتی(فوق العاده زیبا)


خادم الحسین(ع)

نظرات  (۱)

۳۱ خرداد ۹۴ ، ۰۰:۲۴ مهدی قاسمی
با سلام خدمت شما-این شماره ای که از آقا سید گذاشتین که پاسخگو نیستن،اگه میشه یه شماره دیگه برا پیامک کنید.ممنون
09396962121
پاسخ:
سلام ارسال کردم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی